fox(Y)



MEGAN FOX mitt folk..måste vara den snyggaste någonsin..jaa ni ser ju själva.

jag och martin satt precis och pratade om henne..
hahha

Martin / säger:

har du hört uttrycket "en riktig räv" nån gång??

Sof säger:

hahah jo! DÄR HAR VI RÄVEN!

Martin / säger:

Du tänker på en annan räv.. Hon e undantaget som bekräftar den här regeln..

"en riktig räv" är när du gått hem med en tjej och du vaknar på morgonen att hon sover på din arm och denna är så oattraktiv att du vill bita av dig armen för att komma därifrån.. Rävar gör ju det nrä de sitter fast i fäller vettu

Sof säger:

hahahahahah

Martin / säger:

Så megan fox e räven som bekräftar denna regel

Hon hade fått bita mig i armen

undantaget menar jag förstås att hon är...

hahahahah ojoj.vi spårar på alla cylinder om hur snygg hon är.


Kommentarer
Postat av: ola

har du inte sett coyote ugly?

2009-07-11 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0