USA

nu sitter jag i soffan hos brorsan och är hyffsat pigg faktiskt. ska berätta för er vilket jävla helvete resa hit var.. på resande fot över 36 timmar..alla plan var försenade flera timmar och i chicago var jag fast i 7 timmars förseening på ett golv. fyy mitt as gjorde riktigt ont:/  ville bara gråta.
en idag känns allt mkt bättre.. och de är julafton. såå GOD JUL på er alla.

för oss blire en sväng ut på stan nu på dagen..sedan blire att göra sig snygg och sen blire svensk julafton hos oss.. och sedare änländer lite folk.. verkar luta åt lite fylla ikväll;) vilken bra början. haha


laaaater

PUSS

föresssten har ni sett min ascooola fondvägg i mitt rum?  jag gillar brors lägenhet skarpt!


Kommentarer
Postat av: ola

där skrällde bror till ordentligt måste jag säga :)

2009-12-25 @ 16:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0