..sista natten.

inatt är det sista natten i min lägenhet..imorgon flyttar jag in till sanna :)
kommer sakna själva lägenheten,den är mysig och jag trivdes som bra i den..men det är snabba puckar nu.
har ringt på en lägenhet i boden som mamma och pappa ska och kolla på på söndag.. så vi får väl se om jag kanske skaffar mig en ny? vi får se..

ska som sagt bo hon sanna tills tisdag kväll då jag sätter mig på nattåget mor arlanda. såå fram till dess så blire väldigt roligt att umgås lite innan jag måste bege mig mot staterna:D

dagen har bara bestått av packa städa och stöka.. eller vi har iofs hunnit med lite shopping ochen fika på tant anki och fröken sara.

nu äre naatti.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0