run to the hills,run for your life..

var på bio igår med danne och nette.. såg blind side, UNDERBART BRA FILM!! gråter du inte till filmer,så Nu gör du det.
såg transformers2 ikväll..underbart bra film det också! längtar till trean kommer.. men hör rykten om att megan fox dör i den?:/
nog om filmer..

läste olas "lista 2lax9" .. jag blev tillomed nämd som årets "hemvändare" . boden > sundsvall > boden!
men han hade tillomed kunnat ha en längre länk. boden > barcelona >boden > sundsvall > boden..
kanske den eviga återvändaren? Man kan väl säga att jag inte hittat rätt... än? men boden är gruva guld för stababilitet. och vill jag någonannanstans så drar jag. det har inte hindrat mig förr. :)

har ju dock en massa besök att göra under min tid som "hemma" igen..  umeå,sundsvall,stockholm,barcelona..norge? såå jag är inte orolig för att inte ha nått roligt att längta till..eller hur jag ska uttrycka mig.

har jag föressten sagt att jag tagit en lägenhet från 1 mars?  längtar till jag får flytta in och leva rövare igen. like old times. sedan ser jag faktiskt framemot sommaren i boden. ska bli skönt.

well well..undra om man kanske ska sova tidigt inatt? är ju trots allt nyårsfirande imorgon.

såå ni som läser detta får jag önska GOTT NYTT ÅR och GOD FORTSÄTTNING!

Puss


hellsongs-run to the hills
ane brun - rubber and soul (feat teitur)
anya marina - satellite heart (twilight album)
paloma faith - sexy chick (live from BBC)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0