it brings a smile to my face

tillbaka till boden då.. igår hämtade som sagt min bästa henke mig i sundsvall och jag kom Hem igår vid 17-tiden. vilket var grymt skönt. ett stort tack till honom.
sedan for jag till mr.R och såg idol osv. väldigt bra kväll!

nu idag är det lördag som alla vet och det snöar.. det är så mysigt men nu börjar mörker lägga sig.
jag och mamma har varit på en långpromenad och nyss käkat lunch.
jag sitter nu och slöar i soffan och ska bestämt fylla upp bubbelbadet och lägga mig och drömma iväg.
måste packa upp lite kläder också..osv.

ikväll blire mest troligt glöggkväll hos erik med folks:) lät som en väldigt bra mysig kväll! det tackar man inte nej till.

på återseende.

;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0