true blood!

såg 11 avsnittet på säsong 2 ikväll.. shit its crazy.. men på ett sätt att jag inte kan låta bli att ha ett begär efter att se nästa..och nästa och nästa. sjukt serie. men jag vill säga bra!


"cookies låter så gulligt,men jag har förstått att de inte är det".... haha mamma är för söt.. hon är bäst<3
min pappa är inte heller så illa pinkad;) utan dom hade jag aldrig fått det så fint och mysigt här i min nya lägenhet:) jag är djupt tacksam.


idag vare första dagen i skolan.. vi hade en intro och sedan for till södra berget för att lära känna varann.. inte så ansträngande dag.. det som väntar är betydligt jobbigare.. hah ingen lek när man börja läsa vad vi ska syssla med i 2 år:D men de ska nog gå vägen!

nu sitter jag i lägenheten och väntar på mitt te..



natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0