torsdag i luleeå

  
  


Min och inas idé var att fara till klubbviken..men vi blev snabbt slöa och la oss på joels balkongtak istället.. bra utsikt över havet och bra sol. hehe där låg vi och gormade och myste på.
gick sedan upp och käkade glass. . ina lyckades ligga på mobilen och fick ett härlig tryck på magen;)

vad hände senare? vi for till unbyn och mötte upp brorsan.. och for sedan på en helikoptersväng med inas pappa.. fyfan va kul de är.. underbar känsla! helt otroligt. alla borde åka helikopter nångång i livet.

 nu har jag käkat god middag och ska snart röra på "döfläsket".. en cykeltur tror jag bestämt.

var en sväng på bränna igårkväll..min och henkes ide var ju färjan..men så långt tog vi oss aldrig;)
trevlig kväll.. 
imorgon blire kräftskiva med hela släkten.. och vi vet ju hur dom brukar sluta;) heh. bra skit.
sedan farmen på lördag.

det var en liten update..
Ciaaaao!
 

Kommentarer
Postat av: oola

sony ericsson :)

2009-08-06 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0