tis och Lill L!





igår var det tidag.. jag cyklade in till stan och luncha med maja på opalen..deras salladsbuffe är riktigt bra!
sedan intog vi hansson med en kaffe och te.. satt där hela eftermiddagen och myste på.
Maja är guld:)


okej.. Det är "lill-lördag"
jag ska snart och möta upp annica bw som jag inte varit med på årtal känns det som.. vi har som catching up to do;)
efter det ska jag försöka hinna fara ut och springa.. ikväll blire hockey  (luleå-modo) som spelas i bodens ishall pga av att lule inte fått klar sin hall.
efter det drar jag och henke på bodensia lounge tror ja.. och sedan ner till bränna för lite onsdagsmys!
blir en bra dag..det vet jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0