världen är liten!

världen är lika liten här i barcelona som i boden! nu ska ni får höra på något sjukt..har inte släppt det än och det har gått fleeeraa timmar!

Igår när vi var på boulevard så träffade jag en kille vid namn filipe? eller hur han stavas.. vi dansade och surrade lite osv.. söt kille å sådär.. han tog mitt nummer och jag hans.. imorse tänkte jag bara.. men åh vafan..ofta jag ids träffa han igen.. och tänkte "varför fick han mitt nummer".. men efter ett tag så hade jag släppt det och tänkte att jag aldrig kommer se han igen..
NU ikväll när jag och tjejerna var påväg till en restaurang.. vi går och surrar och gormar på.. såå hör jag en kille börja ropa sofiiiea...i början lät det som Sooof..och jag reagerade verkligen inte alls.. vi var ju liksom mitt på en mindre gata som korsades av en ännu mindre.sen hör jag en gång till Sooofie och inte blev jag klokare för det.. går ngra steg till..sen hör jag deet riktigt nära en sista gång och känner hur en tar mig i handen.. vem fan tror ni inte att det är om inte han?!
är inte världen för jävla liten om man ska stöta på samma kille på en liten gata i hela barcelona kvällen efter man träffat han första gången? nee det är ju som att vara i boden! ; ) hahah.
när han tar tag i mig får jag en kram och vi surrar lite.. såå deet enda jag står och tänker på är hur fan han kände igen mig.. jag såg heeelt annorlunda ut ikvälll än igår.
idag hade jag uppsatt hår helt och hållet,glasögon m.m..en väldans skillnad.. och man tänker inte att folk ska känna igen en bara sådär för att ha träffats en sväng på en klubb där det dansas som fan..är mörkt osv. nee jag är lite imponerad över att han kände igen mig. jag måste nog gjort ett starkt intryck! hah.



svingod efterätt,crepes,asgod vaniljglass med nån marmeladssås!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0