radio is the shit

Godmorgon/Goddag..ligger i sängen under en filt av ren bekvämhet!





barcelonas radiokanal 106.10.. levererar bra blandning. grym kanal faktiskt:) men dom hade kunnat få spela lite lite mindre remixer på alla dess låtar och ta in lite mer original.

såå 1 april idag..vars är skämtet tänker ni? men jag har faktiskt inget att bjuda på.. det jag hade i tanke var för elakt såå blir inget med det;)

imorse ställde jag klockan på 10 för att jag skulle ut och springa.. blev att jag snoozade till elva,halv tolv..sen först då tog jag mig i kragen och tog mig ut på första rundan.. fan det var lite jobbigt må jag säga,men ändå grymt skönt att komma igång lite!

här är föressten springskorna jag hittade på nike.. och en munkis som jag älskar!


                                                      


föressten, jag fyller ju år om 18 dagar?! oj,jag blir tillomed "usa stor"  HAH
såå den 19.e vill jag ha ett grattis; ) don´t forget

nejnej nu ska jag ta en varm dusch.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0