hej jag heter sofia och ringer från comhem....

fyyyfan för telesäljar jobb..inget för mig kan jag säga..och 1000 priser hit och dit och jämföra priser från andra bolag osv osv.. neeee ojoj.  inte min grejj alls. men när man är lite mer påläst såå ska de nog gå bra. jobbar 15-21.. ganska skönt samtidigt som att dagarna bara springer förbi galet fort.


sen då..vad är nytt?
jag har bokat min hemresa härifrån..trodde inte att de skulle bestämmas redan nu..
Men de är för att jag har hittat en utbildning jag ska söka till hösten. såå lika bra att ta sig hem för att eventuellt flytta vidare. den 28 Juli får planet lyfta mitt arsle hemmåt.. lagomt hemma till lulekalaset! såå see you there!: )

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0