freaaakkkin sunshine!

sola,bada och var glad..nee man snart såå.. det jag vill ha fram är att det är sol.. awesome väder ute osv:) har just kommit tillbaka till läggan efter en joggingsväng och hemstyrke.. skönt skönt.. och solen brände på huden.. nu ska jag skynda mig in i duschen och ta mig ut i det underbara vädret. jag är på topp. bhoooja!




lustig dröm inatt.. jag spelade handboll igen.. som att jag aldrig slutat..vi hade sista seriematchen mot kiruna. jag spelade med kroken när vi var som bäst.. innan alla splittrades och vissa for till gbg..och vi andra till bbk.. vilka tider. ojoj.. sedan såå vaknade jag till av ett sms..som nog var ännu bättrre.....

nu blire en dusch,frullle och ut oh sola,sen staaan! pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0