flera dagars regn.. Och första drömmen som blottas här!

6 filmer på 4 dagar.. Ganska bra gjort ändå.. Och idag fortsätter det att regna.. Vad fan är det för fel? Jag blir grymt BITTER! Solen tittade fram I-gårkväll när jag och britta var på liten strosande längs gatorna.. Såå man tänkte ju att det bara skulle bli bättre.. Men ikket! Fick i alla fall hitta havregryn igår när jag och britta var och gick.. hurray för det.. Nu kan jag äntligen få min gröt!! Lingonsylten som jag köpte på Ikea kommer sitta som smort.. Den var dock väldigt söt? :P haha nog om min gröt osv.




Inatt har jag drömt om en jävla blandning.. "dagen började med att jag jobbade i någon sort fiskbutik.. Där man säljer avariumfiskar m.m.. en polare kom och hälsade på mig under min rast och ville se en show i motsvarande butik (dom hade hajar i en stor tank.. Vi står där och ser hur hajarna blir asvilda och försöker bryta sig lös från kedjorna dom satt fast i ) helt plötsligt slänger mig kompis in en hund i deras "akvarium"

När vi sedan springer därifrån och in i butiken där jag jobbade så stöter jag på

en gammal flamma från högstadiet.. Han var lika söt som då.. Och om inte sötare..


Sen hoppade det till..


Att jag är hos mormor och morfar.. Gamla flamman vid namn jag inte tänker avslöja var också med.. Han han hade två stoora hundar med sig..och den ena hette smeegol och var en brun stor långhårig sak! och den andra kommer jag inte ihåg så mkt av..veet att den var svart och har mina aningar om att den kan ha hetat pip? men inte säker?

Och sen efter det så var det en fotbollsmatch med sävast som ägde rum. Jag spelade ensam tjej med alla nuvarande killar? Spännande, eller hur? Hah matchen Vann vi ..så hade vi en stor lagfest i huset hemma hos mamma och pappa..

....Sen vaknade jag av brittas första alarm på telefonen..



Eftersom vädret suger idag med såå får man väl se vad man kan hitta på med sin lilla fantasi.. Tror det blire städning för oss. Kanske en film (ovanligt)..en tekopp är nästan ett måste;)

Vi får liksom se vars regnet för oss.. Jag måste fylla på min telefon.. Såå kanske man får bege sig utåt..

Aja. Laters : )

pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0