drömmarna levererar fortfarande

Hahaha drömmarna bara väller in.. Nu har man sovit lite mer än 4 timmar..

Vi var ut på Opuim igår.. Bra jävla ställe! Grymt grymt kul hade vi..

Träffade lite v i p, sedan fanns en störd påstående Ck-modell som britta ville ha ihjäl.. Sedan en ashet kille vars namn jag inte vet. Och däran fortsätter det vidare..


Drömmen då..I den blev vi rånade..och då kom säpo och räddade oss med en från varje land som kom med 10.000 cash i deras valuta och sa varsågod. Lycklig blev jag och britta för vi hade ju gått från fattig,rånad svensk till mkt rikare på kort tid..senare den natten vart vi inbjuden till ett maffiaboss (haha det relatera jag till en vi träffade under kvällen)..han hade en husa.. Som var mer än snäll..gav oss exakt allt vi ville.. Det roliga med henne var att hon hade kontakt med en annan snubbe..som också var någon stor man.. (i verkligenheten är det en bra vän till mig som bor kvar i boden..)..han ville att vi skulle komma till han istället såå han höll på att förhandla med henne. Som att vi inte hade nått att säga till om..

Och där slutar min dröm av att grannen smäller i en dörr..HÅRT



Fyran säger jag.. Vad fan är detta för drömmar? Väldigt lustigt. Väldigt.

Kommer bilder från kvällen senare..och aknske en bättre beskrivning av kvällen.. Ville bara få upp drömmen medans den är "färsk".


Sen.. Det kommer mera,det kommer mera.. Tralala hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0