only hope

idag har jag varit och jobbat igen.. som "flyttgubbe" haha:) tror det kan bli en sväng imorgon också!
ska även träna, gå upp på stan en sväng osv.



There's a song that's inside of my soul 
It's the one that I've tried to write 
over and over again 
I'm awake and in the infinite cold 
But You sing to me over and over and 
over again..


ligger i soffan och myser med ljus och lyssnar på kvällens låt... som är switchfoot-only hope
och jag kommer att tänka på en bra film.. A walk to remember, och jag tror bestämt att jag ska slå på den nu-


det är förövrigt onsdag idag..och jag längtar till helgen!


puss.

Kommentarer
Postat av: Carro - C.LUNDSTROM

Jo jag gillar den med:) Oooh jaa, fotar mer än gärna i sommar, då det inte är så jääkla kallt och vi kan fota lite mer fritt! :D

2011-02-03 @ 02:04:07
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0