scooore

vi var och bowlade i fredags!  kolla på min serie.. ja jag skryter, så sjukt nöjd över resultatet;) tror de är min bästa serie på länge!
nu är man ju bara ännu mer taggad av att lira!


lördagen var mindre kul.. för er som inte vet åkte jag in till sunderbyn för en ny operation..fick en blödning:( såå där fick jag spendera lördagsnatten.. jag har verkligen otur gällande denhära förbannade halsen, jag vill fortsätta tänka positivt.. men den gör det förbannat svårt!

idag äre kanonväder och sooolen skiner. våren är här..och jag hoppas att den är här för att stanna!
är dock fett less för att jag inte för göra nått fysiskt..får inte ens ta en promenad i detta underbara väder!!
ska dock gå upp till stan tror jag.. och göra lite ärenden. men vafan jag vill ju ut på äventyr!
är sjukskriven en vecka till dessutom..bläää
nee nu ska göra nått vettigt!


dagens låt: Richard Vission & Static Revenger - I like that

Kommentarer
Postat av: Anna

uuh lät inte kul! nu blir jag verkligen avskräckt :p sa doktorn något om vad det var som gjorde att du fick blödning?!

2011-02-28 @ 18:19:37
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0