-från kylan in i värmen

igår vart det picnic med majsan på kvarnis.. myyys:) satt mest och pratade alltmänt strunt och även om våran utomlandsresa..som vi inte har bokat än men måste göra!
det är såå jäkla svårt att hitta den perfekta resan... och det står ju alltid mellan olika alternativ!



lill-löördag. blev inget solande här inte.. dumt nog:/
just nu sitter jag i soffan och funderar på vad jag ska göra av kvällen.. om man måste vara social som tanken var. gryyymt sugen på att köpa en stooor godispåse och sedan en film till.. känns som en bra ide.


men visst lät det bättre med ett parkhäng,lite öl,musik och trevligt sällskap?  helt klart..men de är min vita vecka detta.. and I need it so fucking badly.

tror nog det blir en promenad uppåt stan nu ..
peeeace.


Kommentarer
Postat av: Ina

Myyyys!!! Jag hade velat vara med ;)

2010-07-14 @ 23:54:56
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0