we are your friends!


hittade dessa snyggingar på lindex i umeeeå. dom är stora och underbara!
kan de inte bli vår/sommar så man kan få börja använda dem.. !?
men dom fina dagarna kommer närmare och närmare..
tänk er solsken, eld, korv, varmchoklad..täckbrallor och en fleecetröjja! myse.
Vad ska man göra till påsk egentligen??

Idag är det fet-tisdag.. och gud så jag ska fetta. semlor för hela slanten!
kvällen är dock oplanerad.. så får väl se vad bodens utbud har för förslag. hahah
nee nu ska jag städa lite.. och kolla igenom lite flyttkartonger. (om jag nu tar mig från sängen)

Justice - we are your friends
puss.


Kommentarer
Postat av: Britta

Snygg-brillorna på snygg-tjejen.



Varm choklad och täckisar i en pulka..åh..let's go then.

2010-02-17 @ 10:56:06
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: O

var inte rädd för att blogga! ;)

2010-02-18 @ 11:36:50
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0