coldfukkinnittondefebruariiiitvåtusentio

nu får det fan inte vara såhär kallt nå mer.. -20! är det rättvist?
jag som är så frusen blir ju aldrig upptinad,efter ha vart ute ett tag ligger man ju inne och fryser typ hela kvällen. nee fyfan, jag är less på denna kyla..REJÄLT.

tror jag ska strippa av mig alla kläder, inta paul frank jamasen och tjocksockar med min fleecemorgonrock! tycker de lät som en bra ide.. varmt,mysigt och jaa bekvämt!

får väl se vad denna kväll bjuder på, tanken var väl egentligen valentine med majsan på bio,men hon jobbar och vi har inte bokat osv.. så får väl se hur bra det går för vårat lag;)
annars är jag sugen på att bowla? eller bara ligga inne med film,gotta!

på tal om nått helt annat.. Hur snygg är inte Robert Buckley. muuuums. lite av en favorit!
han får mig alltid att le;) HAH






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0