äntligen!

varit en lååång dag. klockan ringde 6.30.
var bara att kliva upp och klä på sig,göra sig klar..ta bilen till lule och besöka doktorn.. vilket gick helt jävla galant, halsmandlarna ryker snart,väntar nu bara på att få en tid på sunderbyn!:) sedan är dom borta! äntligen!!
sedan vändes det bara hemmåt och nästa besök blev step in, och fyyy vilket träningspass.. tog i rejält och de var svinskönt att slippa tänka på allt annat som rör sig i skallen..
som sagt vare sedan jobb på nr1 och nr2.. och jag kom hem vid halv tio ikväll.. jag är helt slut! men vafan.. helt klart värt det:)


var 10e dagen irad jag jobbade idag.. men sista imorgon,sedan är jag ledig hela 2 dagar:) ska bli superskönt.


nu ska jag ta en tekopp..sedan blire säängen!



I guess I kind of thought that it would be easier than this
I guess I was wrong now one more time..
Lifehouse- Sick Cycle Carousel är kvällens låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0