Wisdom is the supreme part of happiness.

mitt och stephs plugg gick inte lika bra som vi ville;) haha mer skitsnack istället. men heey vem säger att de inte är roligare? hah

imorgon blire dock plugga hela dagen.. det har jag lovat migsjälv.
sedan kanske träna på friskis och svettis med steph och linda:)

hela veckan är planerad till plugga,träna... nå annat ska jag fan inte göra.

eller jaa imorgon ska jag en snabbsväng till stan och lämna tillbaka ett par overknee stövlar jag köpte innan helgen.
tror faktiskt itne att jag kommer att använda dom..så då äre lika att jag lämnar tillbaka dom.
ska även köpa mig nå te!

nu blire ett telefonsamtal och sedan sooova!

natts:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0