det-är-synd-om-mig-söndagen

jag vaknar imorse, DYNGförkyld.kan knappt andas.. munnen är torr tack vare igårdagens fest och jag är ensam..
sjuk,bakis och ensam.. det är SÅ synd om mig. hah
vars är famnen som ska trösta mig?

gårdagen då.. förfest hos en kille som heter johan. där vi sedan går till kåren och ´kickin it. hah det var faktiskt mkt folk och kul:) vid tvåtiden drar vi vidare mot oscar! mkt folk där också.. guess who was there? färjan håkan. HAHA! ojoj..nee nå mer ska jag inte säga.
sedan fyllemat på subway och hem och däcka!

de är ungefär vad jag bjuder på!



ikväll var tanken att jag skulle på bio,men min kropp och förkylning säger nå helt annat!

later.

Kommentarer
Postat av: madelene

hej tjejen!

hur var första utekvällen i 060? :)



tell me all 'bout it!

2009-09-13 @ 16:55:49
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0