bloggen bloggen bloggen

jag orkar inte skriva.. har inte så mkt att skriva.. har en riktigt down period..
skolan är igång på riktigt.. vi har haft två dagar företagsekonomi irad nu och jag kräks. Fyfan vad mkt skit de finns att lära sig. fattar inte hur jag ska kunna allt om 4 veckor när vi har våran första tenta.. får paanik!

imorgon ska jag ta en sovmorgon! gå på en äventyrssvängs promenad till sidsjö,försöka ta mig runt den och sedan hem..borde bli kring en mil? lagomt skön promenad med andra ord. wish me luck iallafall

efter det blire lunch,fix och en runda på stan..kanske fika lite också.
får väl se vad dagen bjuder på.

helgen är väldigt oplanerad. men jag vill gå ut.

dagens ros: Till Martin och Danne som lever rövare i huvudstaden..och underhöll mig väldigt bra och gav mig ett leende.

halvligger i min soffan med morgonrock.. funderar på att sova. jag är Trött,riktigt trött efter alla nätter jag varit vaken nu! så hoppas på en riktigt bra natt med mkt sömn.




 kvällens topp 5  

lifehouse - storm
k´naan - take a minute
plain white t´s - a lonely september
lorentz & m.sakarias - lever min dröm
elin ruth sigvardsson ft. lars eriksson - love (acoustic)

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0