tisonstorsfrelörsön

jag har nästan varit hemma i en vecka nu. väldigt skönt må jag säga. har dock lyckas bli dyngförkyld och riktigt slutkörd.. men de är det värt. har hunnit träffa alla de möjliga.. många fler än jag trodde jag skulle hinna med. riktigt kul!:) 
Men imorgon är det slut på det "roligaa" ..tänkte att jag ska ta bussen mot sundsvall. känns mest bara jobbigt om jag ska vara ärlig. men kommer jju hem den 9:e igen..så? jag lär ju orka den lilla tiden. känns dock drygt att fara fram och tillbaka:/

här är några pics

    
 

dagens låt: leona lewis - let it rain

Kommentarer
Postat av: .

You breathed infinity into my world

Now my world is at your feet

I was lost and I was found but I was alive and now I've drowned.

2009-11-30 @ 10:06:59
Postat av: Britta

Jag älskar dina armband!

2009-11-30 @ 11:25:33
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0