säänglägee

vakna med lite för hög temp..feber:/ hoppas och håller tummarna på att de inte är baconsnuvan,knorrsjukan:/

idag är det söndag och helgen har gått förjävla fort..det har regnat hela helgen också.. har nog inte suttit såhär instängd på ganska länge..men det är ändå rätt skönt om jag ska vara ärlig. 
och att dagarna går fort betyder bara att dagarna till att jag åker till brorsan minskar. idag är det 36 dar:)
åh vad jag längtar! ta mig iväg.

och för er som vill veta kommer jag mest troligt hinna komma till Boden några dagar i början av december.. mest troligt 9.e till 14.e :) "min lilla jul hemma"

satt just och kolla på lite på forever21..och hittade lite jag vill införskaffa när jag kommer till the states.
en liten tjuvkik på lite av begäret kommer här...



nu ska jag försöka krya.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0