vem är tur-jäääveln idag?

I AM!!!!

jag tappade min telefon ute när jag packa ut lite väskor ur bilen utanför mitt hus.. utan att jag märkte det såklart.. och jag började leta efter min telefon utan resultat..sedan så tog jag pappas telefon för att ringa min.. och då svarar sundsvalls polisen..tydligen hade en dam lämnat in den till polisen..och när jag ringde så svarade en tjejsnut och hon och hennes partner var jättegulliga och kom och lämnade tillbaka den! DET KALLAR JAG TUR. och ett STORT TACK till den snälla damen.
eftersom jag kände att jag hade turen på min sida så begav jag mig till OK för att köpa lotter. hahah
köpte mig en dubbeltriss och en tia lott.. hoppades att denna skulle vara kvällen jag blev miljönär..men ikke!;)
Vann iallafall 50 kr på trissen och 10 kr på tia lotten.
2/2.. visst inga stora summor,men jag vann..tur-dag!

sedan har en kille bestämt sig idag att ta över min lägenhet från 1 januari! såå jaa det är en bra dag idag..trots allt!:)

nu ligger jag i sängen.. imorgon blire en fullspäckad dag. suuuck.

larsssson out!

Kommentarer
Postat av: ola

härrrligt :)

2009-12-17 @ 22:58:05
Postat av: Ina

Gudd, vad sköönt!! ;)

2009-12-22 @ 22:39:02
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0