S...J!

vad ska man säga.. jag är frusterad av mitt "sååkallade älskade jobb".. håll humöret uppe och låt det bara passera..
har varit en sorts Alla hjärtans dag idag "Sant Jordi"..tjejerna ska få rosor och killarna en bok.. intressant va?

jag fick inte ros:( haah vad konstigt va?  nee men varit en grymt bra dag.
vaknade,gick och handlade lite gotta..en frulle sedan solning på terassen..sen påväg mot jobbet mötte man mkt kära männsiikor,ros-stånd och jaa bara bra känsla rakt igenom..kändes dock grymt surt att gå in till jobbet när det är klarblåhimmel,varmt bris och underbar atmosfär.

nee om jag kanske ska dricka upp min tekopp och bege mig till sängs. DET är en bra ide.

satt föresssten ikväll och började med mitt personliga brev till utbildningen. Grattis sofia. du tar tag i livet.

kvällens låt: Paul kalkbrenner-Aaron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0