påskmiddag!




vilken kanonkväll!
vii åt,myste på hemma hos mig och britta..sedan färdades vi till Opium och hade världens kväll dära.
är inte fel när vi slipper kön och betala för att komma in. är en av bästa ställerna här.. lätt!
såå far ni till barcelona måste ni besöka opium.. är ett av ställerna vid stranden!
hemma vid 06.20..en macka och sedan isäng.
sov till ett-tiden och la mig sedan i solen en timme..sen kom som satans molnen:(
nu blir det att inta en nap..fest ikväll igen!
bara att ladda om.

sen..hör och häpna!!!
Igår hittade jag nått jag skulle tänka mig att göra.. ska söka in på
en utbildning/skola till hösten..
så man kanske blir en fattig student..vi får väl se helt enkelt vad som händer.
kul var det iallafall

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0