where is my mind?

Det är mkt som snurrar i mitt huvud denna morgon.. vad ska jag göra av mitt liv? vara kvar i boden? flytta såsmåningom till sthlm, göteborg? vad vars och göra vad.. plugga? plugga inte?
jag har en plan och haft den ett litet tag.. men vettefan om den är nått att följa. tanken känns ju bra,men är det nått jag verkligen vill göra? är det värt att offra allt man har här hemma?  att ta sig pick och pack ännu en gång för att hitta det jag letar efter..nått nytt,kul,underbart,trivsamt..? nee hujja..orkar verkligen inte tänka mer på det..man blir ju snurrig!:)


på tal om snurrig.. ska testa mina nya brillor idag!
känner mig dock riktigt "snurrig" i dom,så får väl se hur det går med det.
haha:)



nu ska jag göra mig helt klar..sedan bege mig mot jobbet! (14-19)
efter jobbet ska jag möta upp maja på kvarnängen för picknic och mys.. om nu vädret tillåter dvs;)

laaater!:)

Kommentarer
Postat av: erk

feta brills klar 10a!

2010-07-15 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0