det poppar ny musik

genom mina högtalare strömmar nyyy musik!!
bla.
Anberlin
Rise against
Erik öppnade mina öron. Tack:)

på tal om nått helt annat..nått hemsk!
hit och dit dör det människor av sjukdommar,trafikolyckor,mord,självmord och diverse.
man blir riktigt deprimerad av att bara se nyheter eftersom de enda man får höra om är hur hemskt det är i världen.. inte undra på att jag inte har en tidning? eller att jag aldrig ser på nyheterna på tvn? eller inte ens går in på kuriren/nsd på internet? Man blir fan inte mer än deprimerad!

nee ursccch jag tänker inte tänka på det.

min kväll spenderades med elin och emma.. vi lagade lite käk,surrade ikapp och myste på. sedan vart det en kortare promenad och sedan hamnade jag här. och just nuu denna stund tänkte jag sova!!

Godnatt!


 

Kommentarer
Postat av: Britta

Men Sofia Larsson, både anberlin och rise against spelade jag ju en hel del i barcelona!

Nu får du vässa öronen lite bättre!

2010-07-27 @ 07:43:49
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0