workinworkworkin

det är liiite mkt just nu.. jobbat som en slav senaste dagarna så ger inte datorn så mkt tid. hah
dagen har bestått av jobb 8-18.. sedan var det bara att kasta i sig lite mat och bege sig till b. för lite julmys med 11 andra snygga brudar. inte helt fel ska jag säga.. och britta hade lyckat med alla bakverken måste jag säga. bra jävla fika! blev dock att jag åt fööör mkt, har typ sockerchock nu. haha.


föressten såå måste jag ju typ sova nu.. ska till "halsdoktorn" imorgon på morgonen.. 8.20 ska jag vara i luleå.. suuurt. men jag tar bilen så går det lite fortare!
håll tummarna för mig. jävlarna=halsmandlarna ska f***animig bort!
efter mitt besök äre hem och träna lite och sedan jobba med lite papper på mitt "no2" jobb.. sedan äre H&M som gäller 16-21.
är kvällsöppet imorgon ONSDAG för dem som inte vet det. kom och handla lite julklappar vettja!;)


måste komma ihåg systemet också! kommer inte hinna det innan juldagen annars. någon som vill påminna mig?


ojoj.. de är mkt som snurrar i min skalle!

saknar sommaren väldigt mkt..såå därför får ni en bild därifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0