sunbaking!

gårkvällen blev intressant.. blev ingen utgång men rejält med alkoholintag..
käkade en väldigt god middag med britta,viktor och jonas.. kött,klyftpotatis och tatsziiiki(?) med viiin osv:)
satt och snacka hela kvällen/natten om allt och ingenting.. sen fick vi för oss att se slumdog millionare. kändes som att jag var den enda som bara somnade i 20 min.. dom andra sov hela.. hahaha!
sen dära vid 20över4..tror jag den var? såå var filmen slut och jag masade mig mot sängen..

nämde jag att vi flyttar till lägenheten idag? såå kan bli utan internet ett tag.. såå håll tummarna att de fixar sig fort:)

idag/förmiddags har de varit kanon väder! suttit på terassen och bara njutit som bara den.. solat till liten röd bränna.
röd är nya brun;) riight? hah








nu ska jag ta en dusch,sedan göra lite pasta till lunch..och idag SKA jag fixa mitt spanska nummer.  
sen packa ihop alla grejer inför flytten:)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Martin

Kanonblogg! Kul att det går bra för dig :)



/martin

2009-03-24 @ 14:47:11
URL: http://http:/martinlindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0