jag blev med jobb?




igårkväll hade några av grabbarna skate-afton:) medan jag,sebbe och britta surfade lite lätt..

haha en lustig dag idag.. jag och britta vakna där på förmiddagen,gjorde oss iordning och käkade en god frulle..sedan skulle britta på arbetsintervju.. haha när vi satte oss i taxin sa vi en gata som vi skulle till..men vi hade inget gatu nummer så vi hoppade och tänkte att de skulle vara en lätt match.. men! ikke sa nikket.. som tur fick vi tag på killen som britta hade pratat med..och såå in i en ny taxin.. men tillslut hittade vi rätt..såå vi har hunnit med två taxiresor påväg till en destination,tycker det är rätt skillat?;)  men nå må jag säga att de är första stooora virrpannesvängen för mig och britta..
när vi väl kommit till kontoret så slår jag mig ned i en fotölj (tänkte att jag skulle sitta och vänta på britta där medans hon var på sin intervju..) och sen helt plötsligt kommer hon och han mot mig.. han tar och skakar min hand och frågar om inte jag också ville söka..så helt plötsligt sitter jag där helt oförberedd på en intervju? och visste knappt vad fan dom gjorde.. men i slutändan så fick jag också jobb.. såå jag och britta börjar den 6.e april.. kan säga att det är helt sjukt.. hade inte ens banorna inställda på det..  och imorgon ska vi och kika på en lägenhet! hoppas hoppas den är bra.
haha kom på en sjukt kul också.. min mamma berättade att maja också bodde i barca med en kompis och jobbade osv..
när vi kommer ner från intervjun..vem träffar vi om inte maja och martina? haha sjukt kul att stöta på dom där.. visade sig att dom jobbar där dessutom.. :D




efter det tog vi taxi till lägenheten och käkade lite lunch och myste på.. sedan blev det en sväng på stan igen.. Imorgon måste jag ta tag i dehär med spanskt nummer! verkligen
här är lite bilder från grabbarnas balkong.. snackas om grillfest på terassen imorgon.tjilll



såg föressten typ snyggaste killen någonsin idag.. en svensk skejtpojke.. satan säger jag!

joo en sak till.. livet leker totalt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så du börjar väga över åt "skejthållet" nu och lämna raggarkillarna? :)))))))))

2009-03-20 @ 11:38:14
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0