hurray




 ligger i sängen och är jävligt cool.. helt otroligt.
nee men jag lgger här och chillar..kollar lite sängar,hotell m.m
mkt att fixa som sagt.

snöat in på the fray igen. kommer i vågor.
får mig att tänka väldigt mkt.
mktmktmktmkt

imorgon äre fredag.. ÄNTLIGEN.
och även brittas födelsedag!
Grattis till henne!
hon har varit så duktig..hon har baka banan/choklad muffins och tårtbottnar till tårtan hon ska göra imorgon!
såå imorgon blir lugnt och skönt med mys och fika m.m
lördagen vankas det feerre och firande. utgång och dansande.

nu ska jag lägga mig och börja på en engelskabok jag hittade här i lägenheten..
500-nånting sidor. äventyrshistoria.
ohyeah. you go girl. hahah

godnatt!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0