you got growin up to do..

...It looks like the rain is pouring down on me
It's drowning me now and all I want is to come back home
♫  joshua radin

ibland önskade jag bara att jag hade en anonym blogg? där jag kunde blotta mina tankar..utan att någon tog illa upp eller kände sig träffad.. utan tjaffs.
skulle jag göra det här så blire ett jävla liv.. och det vill vi ju inte ska ske.

för övrigt har mitt jävla bankomatkort inte kommit..såå helgen utan.. KUL.
och min bankbok spärrad.. fan va less..
men en sak som är bra..
Solen har kommit tillbaka till oss..de har spruckit upp och nu skiner den som aldrig förr.

om mina springskor är torra ska jag ta mig en tur eller en powerwalk i solskenet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0