då ska vi se..

i onsdags var jag ut med tjejerna.. vi satt på bar och drack mojitos till fullo.. sedan bar det iväg till carpe diem..
lustig kväll


nu packas det för fullt.. har packat ihop nästan allt i handbagage och stoor rullväska.. och satan det är garanterat övervikt på båda.. fyy säger jag och ber tilll gud att dom är snälla med mig! och än har inte riktigt allt fått plats.. what to do?!
någon som har ett bra packtips? nått bra sätt att vika på.. upplägg osv? hahah:D

idag har jag solat på förmiddagen,sedan stan med britta..
köpte mig en moccajacka.. haha jaa klaatig som man är.En till jacka.
sedan ett par skor och ett halsband som jag sucktat efter lääänge. som äntligen var på rea;)

sedan käkade vi gomiddag på basilico.

nu sitter jag och svär åt min packning och jaa.. är lite lagomt less.

imorgon äre strandhäng som gäller! sedan fest på kvällen. förfesten kommer nog blir hos rebecka (som bara bor gattan bakom oss)
 vilket är fett chill.
sedan klubba på Opium..blir nog en bra kväll.

nee nu vill jag sova.

"nedräkning hemkomst" ligger imorgon på: 3 dagar

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0