25 questions

1. Hur lång är du?
1 69 m.
2. Vilken är den senaste filmen du sett?
dom 3 muskeltörernaa
3. Vem ringde dig senast?
Nina
4. Hur löd det senaste sms:et du fick och vad stog det?
"haha ja vi gör de :) Saknar dig jätte mycket,puss:)"
5. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms i flesta fall
6. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta
7. När såg du senast din mamma?
1 min sedan :)
8. Vilken ögonfärg har du?
Blååa
9. När vaknade du i dag?
9.55
10. Vilken är din favoritlåt?
En låt kan jag inte säga.. men favvolåtar finns med City and colour!
11. Sover du med eller utan kläder på dig?
oftast utan..
12. Hur många kuddar har du i sängen?
4-5 st..men sover bara på 1!
13. Vilka städer har du bott i?
Boden,Barcelona,Sundsvall och Stockholm
14. Vilken är din favoritefterrätt?
öhhhm måste nog säga friterad banan och glass..med siiirapen, GÖTTANS
15. Tycker du om kaffe?
never, smakat men neeej aldrig ska jag börja.
16. Tycker du om att mysa/kela?
Bääästa som finns
17. Är du en beroendemänniska?
Ja, det vill jag påstå
18. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja
19. Föredrar du havet eller en bassäng?
Älskar havet men hatar sanden?
20. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mammas datamus;P
21. Dansar du i bilen?
självklart!
22. Vad lyssnar du på just nu?
slutspel i hockey... modo-skellefteå
23. Vad är det för färg på din tandborste?
svart,grå typ!
24. Vad tänder du på hos det motsatta könet?
ögon,händer,armar och Chaaarm!
25. Civilstånd?
almost taken;)


gallskrik sommarn 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0