nu börjar min helg

freeedagen.. jobbade stängning..sedan gick jag hem,tröck lite mat och öppnade vinarn.. sedan anslöt emily och liiiina:) vi hade lite catching up to do:) men var en fantastik kväll.. super roligt! slutade med att vi gick till lotus..och gormade på. hah:)


lördagen.. bestod också av jobb.. sedan vare bara att fara till älskade mamma och käka,sedan hem och sviiida om till partykläder. anslöt jenny och grabbarna.. vi drog en förfest,förbooowling,krogen.. maja,fia och ett gäng till kom och anslöt oss vid bowling. så jag fick även träffa mina goooa tjejer:)
väldigt trevlig den kvällen med! tänker inte gå in på några detaljer..men jag kan ju säga att bowla är såå sjukt roligt..men man är juinte alltför begåvad när vinet kickar igång:P


idag är det söndag.. har jobbat idag likaså!  visst har jag hållt igång.. jajjamän! tur att jag är superkvinnan? hah
nee men det har varit en bra helg och jag kan ju säga att jag känner av det..men det har varit en riktigt fartfylld bra helg. kvällen har bestått av att hämta pappa på kallax,lagat gookäk med päronen, och enbart tagit det lugnt. precis vad jag behövt. tänker nog snart inta sängen också.. den ser lite för skön ut där den står.. :)


Nu börjar min helg.. ledig tills på torsdag!
..och det är dessutom en ny vecka... med nya äventyr:)
hoppas solen är på besök så att mina fräknar kommer på besök!
I miss them!


kvällens låt: Santogold - Starstruck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0