someone like you

Nothing compares, no worries or cares.
Regret's and mistakes they're memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

Nevermind, I'll find someone like you.
I wish nothing but the best for you.
Don't forget me, I beg, I remember you said:-
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead"

Adele-Someone like you



gårdagen var väldigt bra.. väldigt! nu är det nästan jobbigt.. funderingar höll mig vaken mest hela natten och klockan ringde imorse kl8... jag var minst sagt trött!  jobbade till stängning och först nu har jag börjat andas ut.. blir en väldigt tidig kväll.

sedan funderar jag jätte mkt om helgen? ska man på farmen och se hoffmaestro eller inte? jag vill egentligen inte till själva farmen.. men hoff hade jag mer än gärna sett.. bläää jag hatar denna ångest när man inte vet. 
är iallafall ledig hela helgen. ska bli skönt:)


nee nu ska jag göra nått vetttigare än dehär.


later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0