råkade bli med skor..

Pose!


ledig idag.. började dagen med att jag och maja fick en kortare promenad. vi höll bokstavligen på att blåsa bort. det var inte alls kul när sanden far som stenar i vinden!  såå vi tog en kortare sväng. efter det har jag lunchat med mamma på  msBränna .. dom har en fruktansvärt god buffe ska jag säga. satan va mätt jag är!


sedan traskade jag upp till stan och surra lite skit med mina arbetskollegor. och efter det gick jag och maja till team sportia och råkade "bli med skor".. båda två! haha efter några timmar av velande. tycker nästan synd om killarna som fick hjälpa oss.


... kunde bara inte motstå dem! SJUKT SJUKT SKÖNA!
har verkligen behövt ett par nya alltiallo? eller vad jag ska kalla dem;)

nee nu ska jag ta fram nå mat.. måste ju hinna tina!
fan vad jag vill träna.. ska jag orka det? step in?
eller hem till mamma och pappa och köra lite crosstrainer till hockeyn?
beslutångest är nog det jag besitter idag. fyfan. hahaha


donkeyboy-we can´t hide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0