pattys!

idag är det st patriks day... jag och britta firade våran första i barcelona 2009. shit.. det känns fortfarande som igår!
var våran första utekväll i barca och sebbe var snäll och tog oss på värsta roliga irländska puben där vi fick mössor och hela köret. en grym kväll!

ikväll så har jag "firat" den med att min bror kommit hem.. ätit en sen middag med han,nette och familjen!:) 
nu har jag kört lite lätt fys.. hann aldrig göra de efter promenaden jag och maja tog idag!
men nuuuså äre gjort ch det är fett skönt.
imorgon är det fredag, och dagen/kvällen/natten är smock..
börjar med jobb 9.45-18.15.. sedan blire snabbt hem,käka och snabb ombyte! därefter blire färd mot luleå där det vankas födelsedagsfest och utgång!:)
jobbar dock lördagen,så blir rätt lugnt för mig..men vem har inte kul med ett skönt gäng tjejer?! :D 


nee nu ska jag tvätta bort sminket och gå tills sängs! klockan tickar ju fruktansvärt fort idag.....


kvällens låt: kaitlyn rosenblum - stereo love

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0