buuurned

idag har jag varit leeedig, och det var fär en gångs skull kanonväder när jag vaknade..tog en långprioomenad med mamsen..sedan har jag legat och steekt hela dagen..men det var lite blåsigt..såå jag tänkte inte på att jag kommer bränna mig som fan.. hahaha nu ser jag ut som en räka. menmen. har mig själv att skylla bara för att man är så "solkåt" hhaha. påtal om sol såfor maja m.familj till barcelona idag.. "jag är inte alls avis" :D men jag hopppas dom får en kanonvecka!

för övrigt jobbar jag imorgon och är ledig ons,tors..(säägs att det ska vara fint väder hela veckan,såå jag hoppas att det stämmer) och jag får tillomed beeesök under dom dagarna,spännande;)



laleh-bjurö klubb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0