sunshine


var verkligen supermysigt väder ikväll.. var nästan tillomed för varmt med shorts och linne.
men jag klagar inte!

annars då? imorgon är det fredag! veckorna springer förbi och allt blir bara luddigare!
jobb hela helgen lång, ska försöka underhålla mig med annat än festligheter.
kanske bio? tennis?:)


och för er som vill veta... mitt packande går inte alls så effektivt som jag vill, det är saker tamefan ÖVERALLT. och jag kan inte besluta vad som ska packas vars?
..eftersom jag packar lådor som kanske ska flyttas söderut och vissa som inte kommer röra sig en meter från boden..så ni kanske förstår mitt dilemma?

nu ska jag iallafall borta tänderna och krypa ner och försöka sova, varit lite dåligt med sömn som sagt.


ortoPilot - run



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0