hypad

idag har jag myst med camilla hela dagen, vi har fikat,shoppat och glassat..stekt. en mycket bra dag..precis vad jag behövde!




efter det for jag hem och bytte om till springkläder.. tog en springrunda och avslutade hos mamma och pappa där det blev paltätning och koma.
och nu ikväll har jag spelat tennis för första gången.. och UTAN knäskydd..och det gick hur bra som helst.. ni som känner mig borde verkligen förstå hur lycklig jag är.. jag har äntligen hittat nått jag kan göra utan att behöva titta på. nått som jag faktiskt kan göra.. och som är sjukt kul, och bra träning.
jag har med andra ord haft en bra träningsdag också.. ska nog avsluta med ett lite fyspass här hemma..så äre fulländat..
känns sjukt bra att sitta i soffan nu medan folk är på torsdagsklubben och dricker kalorier.. brukar oftast vara tvärtom! men nu kanske de är min tur att vara lite duktig?:)



dagens feelgood:  LMFAO - SORRY FOR PARTY ROCKING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0