gogogo


idag har det varit fruktansvärt bra väder.. och jag har jobbar hela dagen..men hann med 40 min sol under lunchen iallafall! :)


sedan när vi stängt för dagen cyklade jag till mamma och pappa där det blev lite vin,ost och kex.. och grillat lamm,jordgubbar,glass m.m.. det gick ingen nöd på mig;)



imorgon är det jobb 12-16..sedan äre poolparty som gäller och dom har lovat SOL!
hehe jag hoppas att det stämmer.. nu ska jag sova. heeelt trött och tänkte hinna träna innan jobbet imorgon också!


Måste ju förfan börja packa också..och städa! måste ju vara fint när man kommer hem också.. hatar att komma hem till en stökig lägenhet när man varit bortrest! .. får ju även finbesök efter:)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0