bra överasskning!

igår med posten fick jag ett sånt där kuvert, där man måste till posten och hämta ut paketet eftersom det inte rymdes genom brevinkastet.. jag tänkte genast.. "MEN VAFAN JAG HAR INTE BESTÄLLT NÅTT"


idag efter att varit och tränat fick jag och hämtade ut paketet..
OCH
som ni ser.. en pälsmössa och ett papper med en smiley. hah
vilket överasskning..
sjukt gulligt av denna människa!
han får 5 gulstjärnor av 5!
jag tänker såklart inte avslöja vem som skickat det!

nuu ska jag dricka upp vinglaset jag tog till middagen och bege mig för att se hockey.
KOMIGEN HV71!

Kommentarer
Postat av: Britta

Oj så fin!

Men nu blir jag allt nyfiken hörrö : )

2011-01-27 @ 20:52:31
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0