2011

lite sent kanske.. men Gott Nytt År och God Fortsättning!
gårdagen bestod av jobb.. sedan vid fem tiden gick jag ner och såg fyrverkerierna på bränna med en varm välkomstdrink i handen.. där började kvällen! stannade sedan där och käkade en fruktansvärt god 3 rättersmiddag!
snaps,drinkar,vin.. sjukt trevligt var det, innan tolvslaget gick jag och mötte upp majsan och vi gick till bowlingen.. skålade in året med vänner! kan inte klaga. en super trevlig kväll:) några bilder kan dyka upp sen, just nu sitter jag i rasmyran och myser (dvs att kameran är i min lägenhet)


för er som inte vet..
jag är tokförkyld,mitt knä är dåligt pga att det nästan gick urled igår och det har inte hänt på flera flera år.. det är väl ett tecken på att träningen måste komma igång nu!
sedan...
Så ska jag snart till jönköping! och fyyy va kul det ska bli:)
bara 6 dagar kvar nu!
Jag längtar efter min bror<3



kvällens låt: Stone Sour - Zzyzx Rd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0