its been a loooong long time comin...

its been a loooong long time comin
...but i know change gonna come!
som vanligt går det inte vägen för mig.. jag vill inte ens tänka på det. blää att saker ska vara så svårt hela tiden, kan det aldrig få vara enkelt?


tänker hålla huvudet högt iallafall!

nååväl
varit ledig sådär typ 1½ vecka från jobbet.. idag äre dags att komma tillbaka.. ett lagomt 12-18.15 pass:)
sedan blir en myskväll med maja, kanske fia? kanske nån mer? har inte hört för oss så noga än.
nu på schemat står frunch..göra mig helt klar..
sedan går jag förbi djungeltrend, är ju faktiskt 30% där:)
sedan mot jobbet..


dagens låt: Gavin Degraw - change is gonna come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0