wintercold

nu har jag legat inne för länge..mådde inte så mkt bättre imorse heller tyvärr..MEN  imorgon måste jag ta mig ut.. handla nått,se folk..om bara för en stund! vad som helst.. tror jag ska ta mitt pick och pack och sova hemma inatt.. har spenderat sista dagarna hos mamma och pappa.. inte så roligt att vara själv när man mår dåligt. så är så glad att dom finns här för mig:)


och till nått helt annat, det finns så fruktansvärt många bra låtar just nu.. vet inte ens vars jag ska börja?!
tror jag tillomed länkar min playlist som fortfarande rullar sedan i höstas.. finns många låtar där från olika människor sedan fester,häng och whatever..men stoor del är bara jag.
Här är den wintercold .. så check it out eller nått.


och här tänkte jag bjuda på två gammla barcelonabilder, har inga nya på denna dator;p
såklart en dagens låt: The tallest man on earth - where do my bluebird fly

peace:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0