gone forever!

imorse smällde det.. jag sövdes och vaknade med halsmandlarna borta!:)
nu äre dock bara smärtan jag måste hantera..
och sedan måste jag berätta att jag måste vara ganska duktig på övertalning..
vanligvis får man inte komma hem samma dag som man opereras, men pigg och gla som jag var övertalade jag min doktor! som för övrigt var en av dom bästa jag mött:) jätte snäll.


såå nu ligger jag hemma hos mamma och pappa,ska käka lite soppa,sen film och bara ta det luuuuungt!:)
peaceeee.

Kommentarer
Postat av: Britta

Hade du varit här hade jag kokat soppa åt dig!

Spenatsoppa?

Blåbärssoppa?



Åh, gullevän, krya på dig nu!

2011-02-16 @ 23:17:43
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Anna

hur kom det sig att du opererade bort halsmandlarna? varit mycket sjuk? beskriv smärtan nu?! jag har funderat på att ta bort mina,men vågar inte riktigt :/

2011-02-17 @ 22:37:08
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0